Friskvård
för par

Att vara och leva tillsammans är en fantastisk välsignelse och glädje. Men det kan också kantas av utmaningar och svårigheter.

Den här dagen är till för att satsa på den relation som är din närmaste, den till din partner.

Vem kan gå?

Dagen riktar sig till alla åldrar, men den är för par. Det går alltså inte vara med på dagen utan partner. Du behöver inte vara gift för att gå, utan kan vara tillsammans eller förlovad.

Kursen är på kristen grund, men du behöver inte vara troende eller medlem i Hamnkyrkan för att vara med på dagen.

Upplägg

Vi kommer gästas av Mattias och Kicki Gustavsson från Eksjö. Mattias är pastor i Pingstkyrkan, Eksjö och Kicki jobbar som kurator inom sjukvården. De har stor erfarenhet av att leva ihop och har hållit i liknande kurser tidigare.

​

Anmälda par möts på Gränden (Storgatan 11, Hillerstorp) kl 10:00 den 7 okt. Man sitter tillsammans som par och lyssnar på föredrag från våra talare. I och mellan föredragen så får man tid som par att prata med varandra om det som tas upp.

Vi äter också tillsammans.

Kostnad för dagen

300 kr/par. Då ingår givetvis mat och allt annat.

Anmälan

Du anmäler dig i formuläret här nedan. Om du använder din telefon så kan du trycka på knappen här intill.

373414610_710555474246037_6926654178998202187_n.jpg

För frågor