FLAHUltSläger

Barn
Flahult-Logga.jpeg

Tisdag 25 Juni-Fredag 28 Juni

Flahultslägret är ett läger för dig som går i årskurs 2-6. Dagarna är fulla av aktiviteter, bibelstudier, kompisar, tävlingar, bad och god mat förstås!

Lägret arrangeras av oss i Hamnkyrkan, Pingst Åsenhöga-Marieholm och Pingst Gnosjö

Börjar: Tisdag 25 juni, kl. 11.00
Slutar: Fredag 28 juni, kl. 16.00

Plats: Flahults ungdomsgård (vid sjön Flaten utanför Hillerstorp.)

Pris: Lägret kostar 595 kr/deltagare.
(Är ni flera från samma familj är det en rabatt på 100 kr/deltagare.)

Betalning sker enligt nedan innan lägret.
Hamnkyrkan

Bankgiro 5297-9143 eller Swish 123 225 20 47
Märk inbetalningen med ”Flahult + barnets namn”

Vi vill aldrig att ekonomi ska vara den avgörande faktorn för om barn ska kunna åka på läger i vår verksamhet. Om man därför vill ha ekonomisk hjälp med delar eller hela beloppet kan man direkt kontakta Mathias Lång.

Frågor:
Tveka inte att höra av dig till Hamnkyrkans pastor Mathias Lång

070 387 66 37 eller mathias.lang@hamnkyrkan.se

Du kan också direkt vända dig till lägerchef Joachim Ling

0708 69 58 41 eller joachim.ling@pingst.se

Anmälan:
Sker senast onsdag 4 juni via formuläret nedan. Om du använder telefon så gå direkt till anmälningslänken här: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfe2pBZZFDMwjlhL1_yzoudw513Cb8cmgB-yuil-zC-COGUWg/viewform

När du är anmäld kommer du få ett mail med mer information med tex packlistor och annan nyttig info någon vecka innan lägret.