Konserten kostar 150 kr. Du förbokar din biljett genom att fylla i formuläret här på sidan, eller klickar på knappen här nedan. Du betalar i dörren på Axelent Arena den 25 mars. Insläpp till konserten är 18:15.

Korv och dricka kommer att säljas efter konserten. Alla intäkter från korvförsäljning och eventuellt överskott från biljettförsäljning kommer att gå till hjälpinsatser i Ukraina.

Vid frågar, maila till hej@hamnkyrkan.se

Elvis Gospel songs

Elvis Presley, "The king", behöver ingen närmre presentation. Under sitt 42-åriga liv tog Elvis världen med storm och blev en av världens mest kända artister och skådespelare. Han har sålt över en miljard skivor världen över. De av hans skivor som vunnit en Grammy är just de som innehåller hans andliga repertoar.

Mikael Järlestrand är en svensk musiker, sångare, programledare och tidigare pastor. Han har släppt tio album och turnerar flitigt världen över med sina musikuppdrag. Han har sedan barnsben haft en kärlek till Elvis och ser fram emot att dela hans sånger under denna konsert. Med sig till denna konsert har han kapellmästare Ola Heden med band.

Gnosjö Gospel är en kör med runt 80 medlemmar. Den utgår från Gnosjö, men har medlemmar från många väderstreck. Kören leds av Joakim Adriansson & Ida Thulin.

Vill man vara med och sjunga i kören på konserten så börjar övningarna 23 feb kl 19 i Gnosjö Pingstkyrka.

Pris och anmälan

Alpha